Klantenservice

Klantenservice

Keer op keer de beste koffie's selecteren, branden en leveren, in combinatie met het leveren van de beste JURA koffiemachines verkrijgbaar op de markt, is onmogelijk zonder een goede band met u: onze klant.

Door goed naar uw wensen, opmerkingen en feedback te luisteren weten wij wat er nodig is om elke maand de beste koffie's op de markt te brengen.

Hetgeen een koffie geweldig maakt, staat nooit vast. Koffie is continue in ontwikkeling. Zo beïnvloedt tijd vaak de smaakontwikkeling, terwijl de bereidingswijze en instelling van uw koffiemachine mede verantwoordelijk is voor de intensiteit. Zo zijn er tal van factoren die de uiteindelijke smaak van koffie beïnvloeden.

Feedback formulier

Wat vindt u van Coffee@Home? U Wilt uw ervaring met Coffee@Home delen of een klacht indienen? Stuur ons dan een bericht via ons feedback formulier. Indien gewenst nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

JURA servicevoorwaarden

Voor JURA koffiemachines voor huishoudelijk gebruik - waarop de garantietermijn van 25 maanden niet meer van kracht is - hanteert JURA de servicevoorwaarden.

Download hier de JURA servicevoorwaarden

Algemene Voorwaarden Private Coffee Lease

Voor JURA koffiemachines voor huishoudelijk gebruik - waarop de garantietermijn van 25 maanden niet meer van kracht is - hanteert JURA de servicevoorwaarden.

Download hier de Algemene Voorwaarden Private Coffee Lease

Contact & Adresgegevens

Of wenst u meer informatie over onze selectie koffiebonen? Stuur dan een e-mail naar info@coffeeathome.nl of neem contact met ons op. Zie hieronder onze contactgegevens.

Coffee@Home Store

  • Edisonstraat 4
  • 3771 AJ Barneveld
  • 0342-450632
  • Openingstijden: ma t/m vrij 08:00 - 17:00 uur
  • info@coffeeathome.nl
  • KVK 62350501

Annuleren & retourneren

U wilt een artikel retourneren? Of u wilt uw abonnement stopzetten? Dat kan. Wat betreft het annuleren en retourneren van abonnementen en producten vragen wij u artikel 3 & 7 uit onze algemene voorwaarden te raadplegen:

Artikel 3 – Aanbiedingen en overeenkomsten

  1. Ieder aanbod van Coffee@Home is vrijblijvend en gebaseerd op de prijzen van dat moment. Op onze website proberen wij u zo volledig mogelijk te informeren over onze producten en wordt gebruik gemaakt van afbeeldingen die zoveel mogelijk met deze producten overeenkomen.
  2. Bij twijfel over de juistheid van de inhoud van het aanbod vragen wij u om contact op te nemen met Coffee@Home via e-mail of telefoon. Bij uitzondering kan het voorkomen dat er een vergissing of fout is gemaakt met betrekking tot het aanbod, dit bindt Coffee@Home niet.
  3. De overeenkomst tussen u en Coffee@Home komt pas tot stand nadat u het aanbod aanvaardt en nadat u voldaan heeft aan de daarbij gestelde voorwaarden, waaronder het accepteren van deze algemene voorwaarden.
  4. Na de aanvaarding van het aanbod krijgt u zo snel mogelijk per e-mail een bevestiging van de bestelling. Tot het moment dat u deze bevestiging heeft ontvangen mag u de overeenkomst ontbinden.
  5. Coffee@Home is gerechtigd om een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden. Een weigering van een bestelling wordt door Coffee@Home binnen 2 weken aan de afnemer kenbaar gemaakt.

Artikel 7 Retourname

U wenst een artikel te retourneren? Raadpleeg in dat geval het "formulier voor herroepingen."

  1. Nadat u of iemand namens u een product heeft ontvangen, mag u gedurende een periode van veertien kalenderdagen na ontvangst de overeenkomst ontbinden.
  2. Tijdens deze periode heeft u een bedenktijd (het herroepingsrecht) waarbinnen het product mag worden geretourneerd. U betaalt hierbij ten hoogste de kosten van de retourzending.
  3. Bij het retourneren bent u niet verplicht tot opgave van reden. Toch horen wij de reden graag zodat wij u en andere klanten in de toekomst zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Daarnaast vinden we het fijn als u Coffee@Home voor de retourzending van deze zending op de hoogte te stelt zodat we weten dat we het product terug kunnen verwachten.
  4. Tijdens de bedenktijd vragen wij u om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product enkel uitpakken of gebruiken voor zover dit nodig is om te beoordelen of u het product wenst te behouden. Sommige soorten producten - zoals koffie - zijn beperkt houdbaar en daarom dienen deze ongeopend en onbeschadigd geretourneerd te worden. Geopende of beschadigde verpakkingen worden bij dit soort producten niet retour genomen.
  5. Als u al betaald heeft voor het product en wij uw terugzending of herroeping in goede orde hebben ontvangen, betalen wij het bedrag zo snel mogelijk terug. Deze terugbetaling geschiedt in ieder geval binnen 30 dagen.
  6. Om u zich makkelijk op het herroepingsrecht te kunnen beroepen, vindt u op de website van Coffee@Home het “formulier voor herroepingen” .

Compare